+
Хотинська центральна районна бібліотека
Інформаційно-бібліографічний відділ
Нова доба – нового прагне слова
(Інформаційний бюлетень)
Хотин 2020 рік |
Шановні вчителі української мови та літератури!
Пропонуємо Вашій увазі анотований інформаційний бюлетень „Нова доба – нового прагне слова”. Бюлетень складено за такими розділами:
- офіційно;
- методика викладання української мови;
- методика викладання української літератури;
- мовознавство;
- літературознавство;
- постаті;
- рецензії
У бюлетні використано матеріали журналів „Дивослово” та ,,Слово і час" , «Українська мова і література в школі" за четвертий квартал 2020 року та газети ,, Українська мова та література ”. Можливе доповнення покажчика матеріалами за минулий квартал , які невчасно надійшли у бібліотеку.
Методика викладання української мови.
Бутурлим Т. Інноваційний підхід до вивчення іменника / Т. Бутурлим // Дивослово.- 2020.- №11.- С.2.
Гета О. Написання не з дієприкметниками / О. Гета // Дивослово.- 2020.- №11.- С.12.
Задорожний В. Акцентні папаметри дієслів , що виражають однакову дію / В. Задорожний // Дивослово.- 2020.- №11.- С.30.
5 цікавих фактів про українську морфологію // Українська мова та література .- №9-10.- С.10.
Методика викладання української літератури.
Василенко В. Серед імен і книг XX століття / В. Василенко// Дивослово.- 2020.- №11.- С.59.
Горболіс Л. Музика болю й радості в ,, Акордеоні"Миколи Жулинського
// Слово і час.- 2020.- №4.- С. 104.
Юдіна О. Вивчаємо лірику Володимира Сосюри / О. Юдіна// Дивослово.- 2020.- №11.- С.14.
Кропивко І. Мультифренічний дискурс у повісті ,, Острів Крк" Юрія Іздрика та романі ,, Сонька"Ігнація Карповича / І. Кропивко// Дивослово.- 2020.- №11.- С.45.
Морфологічна норма . Рівень стандарту .10-й клас // Українська мова та література .- №9-10.- С.18.
Тихолоз Т. Франко у вишиванці / Т. Тихолоз // Українська мова та література .- №9.- С.39.
Семенова Н. Титан духу і думки : [ вивчення творчої спадщини Івана Франка]/ Н. Семенова , Л. Барсукова ,А. Гацанюк та інші // Українська мова та література .- №9.- С.45.
Хто такий Джеджалик ? Таємниця Франкового псевдоніма // Українська мова та література .- №9.- С.32.
Філоненко С. Масова література в школі : заборонений плід чи простір нових можливостей ? / С. Філоненко// Дивослово.- 2020.- №11.- С.37.
Федорук О. Роман Пантелеймона Куліша ,, Чорна рада". Творча історія сцени на пасіці / О. Федорук // Слово і час.- 2020.- №4.- С. 51.
Франкова концепція поступу людства , виявлення незламного оптимізму в поезії Франка ,, Гімн":[ урок у 10 класі] // Українська мова та література .- №9.- С.53.
ФРАНКО : НАЖИВО / FRANKO : LIVE : [ н7ауковці про Івана Франка ,, без прикрас"] // Українська мова та література .- №9.- С.30.
Цимбал Б. Забутий знайомий Максима Рильського : Валя Михальчук ( із коментарів до листування письменника) / Б. Цимбал // Слово і час.- 2020.- №4.- С. 64.
Мовознавство
Масенко Л. Мовна ситуація України з погляду соціолінгвістів / Л. масенко// Дивослово.- 2020.- №10.- С.24.
Приходько Ю. Проблема повернення літери г до українського правопису в науковому доробку Олександра Рибалка / Ю. Приходько// Дивослово.- 2020.- №10.- С.27.
Технологія проектного навчання . Одна з модифікацій продуктивного навчання // Українська мова та література .- №9-10.- С.84.
Тищенко О. Мислення в мовному спілкуванні / О. Тищенко // Дивослово.- 2020.- №11.- С.26.
Уседоступність матеріалу для зручної роботи з ним . Марія Шведова про ГРАК української мови те неоране поле досліджень // Українська мова та література .- №9-10.- С.12.
Літературознавство.
Баган О. Українська культура і ментальність у рецепції великого критика ( по 100-літтю смерті Миколи Євшана) / О. Баган// Дивослово.- 2020.- №10.- С.43.
Вечканова Г. Творчсть Марка Боєслава в контексті літератури українського резистансу / Г. Вечканова // Дивослово.- 2020.- №11.- С.52.
Іванишин П. Основні інтерпретаційні ідеї у творчості Миколи Євшана : пропедевтичне окреслення / П. Іванишин // Слово і час.- 2020.- №4.- С. 3.
Когут С. Михайло Рудницький і Наукове товариство ім. Шевченка : до історії академічних і неакадемічних стосунків / С. Когут// Слово і час.- 2020.- №4.- С. 32.
Парцей Н. З енциклопедії народного життя : [ вивчаємо прислів'я та приказки в 5 класі; історична основа повістей ,, Захар Беркут" Івана Франка і ,, Тарас Бульба" Миколи Гоголя ( 9 клас)] / Н. Парцей// Дивослово.- 2020.- №11.- С.18.
Печонкіна Л.Узагальнюємо та систематизуємо знання про текст і складне синтаксичне ціле / Л. Печонкіна // Дивослово.- 2020.- №10.- С.4.
Рашина О. ,, До джерела словесних скарбів":[ літературно-історичний форум]/ О. Рашина // Дивослово.- 2020.- №10.- С.4.
Сірук В. Проза Лесі Українки : мистецькі контексти , інтерпретації / В. Сірук // Дивослово.- 2020.- №10.- С.52.
Філоненко С. Масова література в школі : заборонений плід чи простір нових можливостей ? / С. Філоненко// Дивослово.- 2020.- №10.- С.35.
Хедлайнер молодої поезії 1930-х Арон Копштейн : маркери соціумної , художньої і особистісної ідентифікації // Українська мова та література .- №9-10.- С.102.
Юрчук О.,, Страх – це кокаїн .Він робить глухими до аргументів розуму , і ти бачиш тільки те , що боїшся побачити ": про фобії в романі Ілларіона Павлюка ,, Танець недоумка" / О. Юрчук// Дивослово.- 2020.- №10.- С.60.
Рецензії
Шаф О. Тарас Шевченко , маскулінність і чоловіче тіло [ Черкас О. Маскулінне в поезії Тараса Шевченка] / О. Шаф // Слово і час.- 2020.- ;4.- С.116.
Підготувала: Ж.І. Грудецька
Відповідальна за випуск: Н.Д. Луць